תנאים והגבלות
חברת skypass vip בשם טל זטלמן מברכת אותך על ביקורך באתר האינטרנט )להלן: ”האתר“( ו/או ביצוע פעולות באתר. האתר מאפשר למבקריו )להלן: ”המשתמשים“ או ”המזמין“ או ”אתה“( לבצע פעולות, להזמין שירותים, לקבל מידע אודות תחומי העיסוק של החברה וכן להשאיר פרטי התקשרות לצורך יצירת קשר מטעם החברה.
שירותים מטעם החברה
במסגרת התקשרותך עם החברה, יוענקו לך שירותים שונים באמצעות צדדים שלישיים, לרבות נותני שירותים בתחום ההסעות, שירות vip ושירותים מיוחדים וכדומה, והכל בהתאם להזמנה שנערכה
יובהר כי התקשרותך עם החברה, כמו גם הענקת השירותים באמצעות החברה ו/או באמצעות ספקי השירותים /ספקי צד שלישי, כפופים לתנאי הזמנה אלו וכן לתנאי השימוש באתר החברה https://skypassvip.co.il/ או https://skypassvip.com
בעת הזמנת שירותים הכוללים שירותים מטעם ספקי השירותים ייתכן ויחולו תנאים נוספים מטעם ספקי השירותים.
החברה מתחייבת לבצע את הזמנתך במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש.
עם זאת, החברה לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטתה, אם יחולו אצלה ו/או אצל ספקי השירותים, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה ו/או שיבוש. יובהר כי הזמנת השירותים אשר כרוכה בקבלת שירות מספקי השירות נעשית בכפוף לזמינותם של ספקי השירותים ובהתאם למידע הנמסר מספקי השירותים. עוד יובהר כי החברה כפופה להנחיות רשות שדות התעופה וגורמים ממשלתיים נוספים, וכי ייתכן כי חלק מן השירותים המוצעים על ידי החברה באמצעותה ו/או באמצעות ספקי השירותים יסופקו במתכונת מצומצמת, שונה או לא יסופקו כלל, וזאת לאור הנחיות מטעם רשות שדות התעופה (ו/או מי מטעמה) ו/או מטעם גורמים אחרים.
פרטי יצירת קשר עם החברה:
skypassvip.co.il
office@skypassvip.co.il
053-5374557
התקשרות עם החברה במסגרת ההזמנה
עריכת הזמנה באתר ו/או באמצעות המוקד משמעה העברת בקשה לחברה לערוך הזמנה לשירות המבוקש על ידי המזמין מטעם החברה ו/או ספקי השירותים,
לרבות העברת כספי ההזמנה לספקי השירותים בהתאם לתנאים אלו ולדרישות המזמין. בעת ביצוע הזמנה באתר ו/או באמצעות מוקד ההזמנות, יידרש המזמין למסור מידע מסוים אודותיו אשר הינו הכרחי לצורך ביצוע השירותים מטעם החברה ו/או ספקי השירותים. יצוין במפורש, כי כל הזמנה אצל החברה הנה הזמנה על תנאי, וכפופה לאישור ההזמנה אצל החברה ו/או ספק השירותים ממנו הוזמנו השירותים עבור המזמין, ולפיכך אינה מחייבת את החברה ו/או את ספקי השירותים עד למועד קבלת אישור ומסירתו למזמין באמצעות טלפון ו/או דוא”ל. עריכת הזמנה באתר מתייחסת לאספקת השירותים הכלולים בהזמנה בלבד, ואינה קשורה, תלויה או מתייחסת לשום שירות נוסף בתשלום המתאפשר על יסוד ההזמנה עצמה. בכל מקרה שבו לא ניתן אישור סופי לבקשת המזמין, כולה או חלקה, כרטיס האשראי של המזמין לא יחויב עד לקבלת אישור מהחברה ו/או מספקי השירותים. שירותים לגביהם ניתן אישור סופי בעת ההזמנה או בתוך פרק הזמן שנקצב לאישור ספקי השירותים – מחירם סופי. מובהר בזאת כי עד לקבלת אישור סופי, המחיר עשוי להשתנות. במקרה של שינוי בתנאי ההזמנה הנובע מדרישת ספקי השירותים, תינתן למזמין האפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב. ככל שיחול שינוי על פי דין בשיעור מיסים והיטלים כלשהם, החלים על המזמין מיום ההזמנה ועד ליום אספקת השירותים, ישולם ההפרש הנובע מהשינוי בגובה הרכיבים הללו, לפי העניין. בעת עריכת ההזמנה, מעניק המזמין לחברה את כל ההרשאות הנדרשות מטעמו לפעול ולקשור אותו בכל יחס חוזי עם ספקי השירותים, במקרים בהם נדרשת התקשרות ישירה ביניהם. הזמנת מוצר אחד באתר אינה תלויה ואינה קשורה בהזמנת מוצר אחר באותה הזמנה או בהזמנה נפרדת, אלא אם נמכרו המוצרים מלכתחילה יחדיו. הזמנה אחת באתר אינה קשורה ואינה מתייחסת להזמנה אחרת, אלא אם צוין הדבר במפורש במסמכי ההזמנה. מובהר במפורש, כי החברה לא תישא באחריות לאספקה לקויה של השירותים בפועל מטעם ספקי השירותים, בין בשל תקלות הקשורות בספקי השירותים עצמם ובין בשל תקלות שאינן קשורות בהם, כגון: שביתות, מזג אוויר גרוע, תקלות בלתי צפויות, מגיפות, מלחמות וכיוצא בזה. כל התמונות המופיעות באתר הן להמחשה בלבד, ואין להסתמך עליהן. החברה רשאית לסרב לספק שירותים באמצעותה ו/או באמצעות ספקי השירותים מכל סיבה שהיא ובשיקול דעתה הבלעדי, ולמזמין לא תהא כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה לעניין סירוב זה.
יובהר כי זמן ההגעה לפני הטיסה לצורך קבלת השירות הינו בין שעתיים לשעתיים וחצי. ככל שתהיה חריגה ממשך השירות מכל סיבה שהיא, המשך מתן השירות יהיה כפוף לצרכים תפעוליים ובעלות נוספת כפי שייקבע על ידי החברה בנסיבות העניין.
שירות המראה
במסגרת השירות, נציג מטעם ספק החברה יקבל את פני הנוסע בשער 01 בטרמינל 3 בנתב”ג, וילווה אותו לאורך כל תחנות השדה הרלוונטיות, כולל סיוע בהובלת כבודתו (עד 4 מזוודות בגודל סטנדרטי). במקרה שבו כמות המזוודות עולה על המצוינת, הנוסע יכול להזמין מלווה אישי נוסף, שירות סבל או לחילופין לטפל בכך בעצמו. השירות כולל ליווי בבידוק הביטחוני, דלפק הצ’ק-אין, בידוק כבודת היד וביקורת גבולות. בשירות המראה פלוס ( המלא) בנוסף לתחנות שצוינו, הדייל ילווה את הנוסע לשער העלייה למטוס או לטרקלין.
שירות נחיתה
במסגרת השירות, יינתן לנוסע שירות נחיתה כמתואר לעיל. במסגרת השירות, נציג מטעם ספק החברה יקבל את פני הנוסע ביציאה משרוול המטוס, וילווה אותו עד ביקורת הגבולות, באופן רגלי או באמצעות רכב )ככל והדבר מתאפשר מבחינה תפעולית ורק במידה והמטוס אינו מתחבר לשרוול(. הנציג יסייע לנוסע בביקורת הגבולות ויהיה רשאי לסייע בהובלת כבודתו )עד 4 מזוודות בגודל סטנדרטי(. במקרה שבו כמות המזוודות עולה על המצוינת, הנוסע יכול להזמין מלווה אישי נוסף, שירות סבל או לחילופין לטפל בכך בעצמו. כמו כן, הנציג יסייע לנוסע בעמדות הבידוק )ככל שיידרש( וילווה אותו ליציאה או למפגש עם נהג ייעודי.
שירות טרמינל / טרקלין פרטי – המראה
במסגרת שירות המראה, יפגוש נציג מטעם ספק החברה את הנוסע בכניסה לטרמינל או הטרקלין הפרטי. במהלך שהיית הנוסע במתחם הפרטי, יבצע נציג החברה עבור הנוסע את הבידוק הביטחוני, תהליך הצ’ק-אין ושליחת המזוודות. עם הגעת שעת העלייה למטוס, ילווה הנציג את הנוסע לביקורת הגבולות במתחם הפרטי וידאג להסיעו ברכב למטוס.
שירות טרמינל פרטי – נחיתה
במסגרת שירות הנחיתה, יפגוש נציג מטעם ספק של החברה את הנוסע ביציאה משרוול המטוס, ויסיע אותו ברכב אל הטרמינל. במהלך שהיית הנוסע במתחם, יבצע נציג החברה עבור הנוסע את איסוף כבודתו מהמסועים )עד 4 מזוודות בגודל סטנדרטי(. הנציג יסייע לנוסע גם בביצוע הבדיקות הנדרשות וילווה את הנוסע ליציאה או לפגישה עם נהג ייעודי.
יובהר כי ייתכן שחלק מהשירות או כולו לא יינתן בפועל, בין אם באופן זמני או לצמיתות, ו/או השירותים יינתנו במתכונת שונה מעת לעת, בהתאם ליכולת החברה להעניק את השירותים, כפי שנקבע על ידי הנחיות רשות שדות התעופה וגורמים מוסמכים אחרים. החברה לא תישא באחריות להיקף ו/או לאופן מתן השירותים הניתנים על ידה במסגרת זו.
שירות הסעות פרטי
במסגרת השירות תספק החברה, באמצעות ספקי השירותים, שירות הסעות פרטי בארץ ובעולם. כלי הרכב אשר ישמשו את החברה או את ספקי השירותים ייבחרו על פי כמות הנוסעים המבוקשת מטעם המזמין, לרבות מונית, ואן או מיניבוס. יובהר כי תתכנה עלויות נלוות לשירות, בהתאם לבקשות מטעם המזמין ו/או בנסיבות העניין, לרבות )אך לא רק( בשל שינוי בכמות הנוסעים, שינוי בסוג הרכב, נסיעה בכבישי אגרה, איסוף מכתובת שאינה נמל התעופה, איחורים בטיסות מעל זמן מסוים, עצירות ביעדי ביניים, סבלות מ/אל פתח הבית, הוספת כיסא תינוק/בוסטר ועוד
למען הסר הספק כל השירותים ניתנים על ידי ספקי משנה.
דרכי ביטול
להלן אפשרויות ההודעה על ביטול הזמנה: באמצעות אתר האינטרנט ניתן לבצע ביטול דרך הקישור הבא: www.skypassvip.co.il באמצעות דואר אלקטרוני יש לשלוח הודעת ביטול עם מלוא הפרטים לכתובת: office@skypassvip.co.il באמצעות שיחה טלפונית ניתן לפנות בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-16:00 למספר:053-5374557
שינויים
שינוי כל אחד מפרטי ההזמנה, לרבות זהות המזמינים, פרטי ואופן התשלום או השירותים המוזמנים לאחר סיום תהליך ההזמנה, עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי לחברה. על אף האמור לעיל, ככל שניתן לבצע שינויים, הדבר יתאפשר עד 24 שעות ממועד מתן השירות בפועל, וזאת ללא עלות נוספת. ככל ויתבקש שינוי על ידי המזמין בתוך 24 השעות ממועד מתן השירות בפועל, ישולמו על ידי המזמין דמי טיפול בגובה של 50 ₪ עבור הזמנה אחת, קרי בעבור כל הנוסעים בגינם מתבקש השינוי כאמור. יובהר כי כל שינוי מבוקש על ידי המזמין הינו באחריותו הבלעדית וכי הוא מוותר על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם שינוי כאמור.
אחריות החברה
החברה ומי מטעמה לא יישאו באחריות ישירה ו/או עקיפה לכל הנזקים שייגרמו למזמין או לצד ג’, מכל סוג שהוא, לרבות נזקים ישירים, עקיפים, עונשיים או תוצאתיים, וזאת בגין אספקה לקויה של השירותים שהוזמנו באמצעות האתר ו/או מוקד ההזמנות, ככל והשירותים סופקו בפועל על ידי ספקי השירותים. בנוסף, החברה לא תישא בא־ חריות לנזקים כאמור עקב גורמים שאינם תלויים בה ו/או בספקי השירותים, כגון: שביתות, מזג אוויר, ימי חג, מגיפות, מלחמות וכדומה.